you and me

آخرین مطالب

سانس ورزشی جدید

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

هر کس برای گرفتن سانس فوتبال ، ایده ای داره ، بگه!

اگر ایده خوب باشه ، قبول شده و به دیگران اطلاع داده می شود.

ضمن این که می توان در اینجا درباره ی آن بحث کرده و معایب و مزایای آن و ویژگی های آن را بدست آوریم.

در صورت قبول شدن ، اطلاعات مربوط به سانس ، روی وبلاگ قرار داده می شود.

مطالب گفته شده در این پست ، فقط و فقط پیشنهاد و احتمال است.

                                      فوتبال

اولیش از محمد امین عجم ، بدست من رسید: 

نام ورزشگاه : امیرالمومنین(ع)

سانس هفتگی (شنبه یا دوشنبه) ، 10 جلسه ، هزینه ی کل:700,000 تومان ، سالن سرپوشیده و کف پارکت بوده و در آن امکان بازی 8 به 8 یا بیشتر ، وجود دارد.

طبق گفته ی آقای عجم ، این مکان پنت هوس بوده و دارای : 1- کابینت ام دی اف 2- ویو عالی 3- 10 دستشویی ( 8 تاش خرابه!) 4- ...   است و سر قیمت آن هم به توافق می رسیم!!!


دومیش از علی پورحاجی غلامی محمودآبادی ، بدستم رسید:

نام ورزشگاه: نمی دونم!

سانس هفتگی ، 10 جلسه ، هزینه ی کل:900,000 تومان ، سالن سرباز بوده و زمین چمن مصنوعی است و اندازه ی آن دست کمی از ورزشگاه من یعنی ورزشگاه آزادی ندارد پس می توان در آن از 8 - 8 تا 15 - 15 بازی کرد!


سومیش از محمد دانیال تنها ، به دستم رسید:

نام ورزشگاه:شهید عقیلی

سانس هفتگی ، 10 جلسه ، هزینه ی کل : 800,000 تومان ، سالن سر سرپوشیده بوده و دارای سالن والیبال و فوتبال است. توی این سالن ، اگه بخواهیم والیبال بازی کنیم ، برای هر نفر 6,500 تومان و اگه بخواهیم فوتبال بازی کنیم ، برای هر نفر 5,500 تا 5,000 تومان آب می خوره.


چهارمیش از محمدامین عجم(دوباره)، که خودم اطلاعات رو بتون میگم:

نام ورزشگاه: شهدای قیطریه

سانس هفتگی، 10 جلسه، هزینه‌ی کل: 850,000 تومان با تخفیف هشتصد، سالن سرپوشیده و هم فوتبال میشه هم والیبال. اگه هر جلسه رو 12 نفر هم حساب کنیم میشه نفری برا هر جلسه حدود 7 تومان. تو بلوار اندرزگو هم هست. رفت وآمد برا همه تقریبا راحته.


  • ۹۴/۰۳/۲۳
  • امیر محمد آزادی

نظرات  (۳۶)

  • امیر محمد آزادی
  • حاجی اطلاعات سانسو بگو!
    روز ، قیمت ، ساعت ، ... ، ,,, ، !!!
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • خوب من دارم برای سه شنبه رزرو می کنم اماده باشید
  • تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
  • خبر
  • امیر محمد آزادی
  • تنها
    ما سانس 1 روزه می خایم. اگه سانسی که گفتی 1 روزه است ، یه خبری به من بده تا پیشنهادتو روی وبلاگ بذارم.
    در ضمن برای اشتباهی که از من گرفتی و راهنمایی که به من کردی ، ازت تشکر می کنم!
    خوب همین سالنه که گفتم والیبال هم داره .
    در ضمن روزه نه روضه
  • امیر محمد آزادی
  • آقای تنها
    به نکته ی ظریفی اشاره کردید!
    منم می خام یه نکته ای رو بگم!
    چون در ماه مبارک رمضان هستیم و بیشتر کسانی که دعوت می شوند ، روضه دارند ، به نظر من اگه سانس والیبال بگیریم بهتره ! چون والیبال کم تر انرژی آدمو می گیره!
    بچه ها برید سراغ سانس والیبال! البته تو سالن!
  • تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
  • برو بکس یه سالن پیدا کردم درجه1 اسمش شهید عقیلی چیذر همراه با پارکینگ و دستشویی و آبخوری . توش هم میشه فوتبال هم والیبال هم بسکتبال بازی کرد . سانس هاش یه ساعت و نیمه جلسه ای 80 تومن میکنه 10 جلسه 800 تومن . توش هم میشه از 4 به 4 تا 7 به 7 بازی کرد و اگر سه تیمه شه 25 نفر هم میشه برد . 

    در ضمن آزادی سریع بین این پیشنهاد ها یکیو انتخاب کن نمیتونیم کل تابستون منتظر باشیم که
  • امیر محمد آزادی
  • من قصد بی احترامی به تو و وبلاگتو نداشتم!
    من فقط می خواستم بگم که بچه ها وبلاگ منو جایی برای بحث برای سانس فوتبال می دونن و برای اطلاع از زمان و اطلاعات سانس ، به وبلاگ من سر می زنن!
    همین!
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • بازید و نمایشهایوبلاگ منو دیدی؟؟؟
  • امیر محمد آزادی
  • خب همین جا بحث می کنیم!
    واسه این می گم که بچه ها بیشتر به وبلاگ من سرمی زنند و می دونن که درباره ی سانس فوتبال اینجا بحث می کنیم!
    ناراحت شدددددددی؟
    اگه هم شدی ، مهم نیست!
    هاهاهاها!
    ناراخت نشو! شوخی کردم!
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • ازادی جان عزیز برای هماهنگی بیشتر یه تب باز کن کبلاگم رو بیار برو تو سری 16 رمز هم که می دونی دربارشو بحث کنیم
    هفته ی ورزش هم بروز شد
  • امیر محمد آزادی
  • حاجی ساعت 12 شب وقت پیام گذاشتنه آخه؟
    خب می زاشتی صبح می گفتی!
    اما در هر حال ممنون!
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • LALEZAR
    ازادی رمزه سری 16 وارد شدی اولین نظر رو بذار سعی کن 12 ظهر فردا انلاین شوی
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • ازادی فعلا خودم رمزش یادم نیست ولی توی بگو و بشنو حرفتو بگو به اون عجم هم بگو بیاد
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • از بس کسی گواهی نیاورده بود نتونستیم اون جا بریم جا رو عوض کردم و گرنه مهراد  هم جاشو می دونه
  • امیر محمد آزادی
  • حاجی رمز سری 16 چیه؟
  • امیر محمد آزادی
  • در ضمن آقای پورحاجی 
    جناب عالی برای اون ورزشگاه لیست فرستادی! نه؟
    والا ما که رفتی بودیم اونجا اصلا در و پیکر نداشت چه برسه به اینکه لیست بدی و فقط اون لیستو قبول کننو از این حرفا!
    و اما بعد!
    جناب عالی گفته بودی که باشگاه لیست می گیره بعد می ره تحقیق می کنه که مشکل قلبی - عروقی نداشته باشی!
    این باشگاهی که من دیدم ، اگه اونجا می مردی ، نگرانتم نمی شد!
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • ازادی من می گم 1:30 توی همین هفته ای که داره میاد بگیریم مثلا شنبه چه طوره البته این تا حدودی خبریه دوستانی که می خواهند بیایند توی گپ و گفت وبلاگم بنویسند و در انجا هم سر قیمت و .... هم بحث می کنیم در ضمن 10 جلسه 1:30 می شود 900 هزار تومان 16 نفر هم بیایند 50 تومان میشه چه طوره؟
    فقط چون خیلی ها نمیایند ادم جور کنید مثلا پسر خاله ای پدری عمو ای چیزی بیاورید زمین اندازه ی ورزشگاه ازادیه!!!!!!
    در ضمن دارم می گم سریع تر بیایید بگید حضورتان را مخصوصا شما اقا ی ازادی دوباره قهر نکنی
  • امیر محمد آزادی
  • عباس فکرت خوبه!
    پِیِشو بگیر!
  • عباس جلالی نسب
  • سالن همت نوشته قیممت متوسطه نمیدونم چنده و لی با این قیمت ها متوسط فکر کنم بشه 1 ملیون یا 1,100,000 یا 900,000 تومن

    سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

    از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

    امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

    من مدیر سایت ورزش هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

    www.sam120.blog.ir

  • امیر محمد آزادی
  • آقای عجم 
    من هرچه نوشتم از گفته های شما بود.
    تو اینا رو به من گفتی و من هم نوشتم!
  • محمد امین عجم
  • آزادی چمن طبیعی هم نیس!!!
    کف پارکت، کابینت ام دی اف و ...!!!
    چرا چرت و پرت مینویسی؟!؟!؟
  • امیر محمد آزادی
  • آقای تنها ممکنه من ریز ریز رو احساس نکنم اما پدر و مادرم که احساس می کنند!
    نمی گن که تو تا حالا 10 جلسه رفتی و هر جلسه فلان تا دادی ؛ در میاد فلان هزار تومان؟
    نمی گن ما تو این بی پولی ، تو این گرانی ، این همه پول خرج فوتبالت کنیم؟
    نمی گن تو چرا اینقدر ول خرج شدی؟
    نمی گن برو خودتو جمع و جور کن؟
    نمی گن اگه همین جوری ول خرجی کنی ، در آینده بی چاره می شی؟
    نمی گن ما دیگه برای خرج نمی کنیم؟
    هاها
    جواب بده!
  • تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
  • آزادی به ل قیمت 10 جلسه نگاه نکن چون این طوری فکر می کنی همه زیاده میلیون ها پول هم بخوای بدی ریز ریز بدی اصلا زیادیش رو احساس نمی کنی
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • همه پره
  • امیر محمد آزادی
  • بچه ها!
    یه کم دست بجنبونید!
    تا حالا فقط 2 پیشنهاد به دستم رسیده که فقط یکیش قبول شده!
    یه کم جستجو و تلاش کنید!
  • امیر محمد آزادی
  • بچه ها روی قیمت های حدود 700,000 تومان تا 800,000 تومان فکر و جست و جو کنید.
    زمین هایی که انتخاب می کنید ، باید ظرفیت 16 نفر را داشته باشد!
  • امیر محمد آزادی
  • اگه ورزشگاه چمران ، این جور که حاجی میگه ، باشه و امکان بازی 8 به 8 در آن ممکن باشد ، هر جلسه برای هر نفر ، حدود 8,000 تومان آب می خوره!
    این قیمت نسبت به قیمت قبلی ، مناسب تره اما اگه کسی بخواد هر 10 جلسه رو بیاد ، حدود 80,000 تومان برای آب می خوره که فکر نمی کنم کسی 80,000 تومان برای فوتبال بده!
  • امیر محمد آزادی
  • آقای عجم جناب عالی اینا رو به من گفتی!
    چرا اطلاعات غلط به من می دهی؟
    خجالت نمی کشی؟
  • محمد امین عجم
  • اسمش هم ورزشگاه امیرالمونین-ه!!!
    اطلاعات-ت بسیار  دقیق-ه!!!
    اطلاعات کامل رو از عباس بگیر!!!
  • محمد امین عجم
  • آزادی من نگفتم این سالن چمن مصنوعی-ه!!!
    قبلی چمن مصنوعی بود!!!
  • تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
  • حاجی من اون جا کلاس میرم و پرسیدم تو چه جوری 1.299.000 در اوردی ؟
  • انّا مِن حسین لبیک یا حسین
  • تنها برای خودت درصد میگیر منو و عجم و موسوی رفتیم 1 و 299 بود!!!!!!!!!
  • امیر محمد آزادی
  • تنها 
    از تلاشت ممنونم اما قیمت زمین خیلی بالاست و همین مشکل کمی نیست!
    اگه اشتباه نکنم اگه تو زمین 7 به 7 بازی کنیم ، برای هر نفر در هر جلسه ،13,000 تومان آب می خوره!
    خب این عقلانیه که هیچ کس 130,000 تومان برای فوتبال نمی ده!
  • تن+تن+تن+تن+تن+تن+...
  • بچه ها من سالن چمرانو صحبت کردم . دو تا سالن داره
    اولیش سر پوشیده با کیفت بالا و چمن مصنوعی خیلی بزرگ 10 جلسه هفته ای. 10 جلسه 1.700.000 هزار تومان
    دومیش سرپوشیده با کیفیت بالا و چند منظوره(فوتبال و والیبال و بسکتبال) نسبتا بزرگ 10جلسه هفته ای.10 جلسه 1.400.000 هزار تومان
    درضمن هر دو سالن فوتسال توی مجموعه فرهنگی بولینگ عبدو هستند که امکانات رفاهی بالایی داره و غیر از اون بعدش هم میتونیم پول بیاریم و بریم سینما یا دنیای بازی که تو خودشه
    در ضمن سالن های دیگه ای هم داره که میتونم حرف بزنم مثل سالن پینگ پونگ یا اسکواش یا بولینگ یا شنا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی